Kenwood KDC-W3537G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-W3537G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Floris2007 24-10-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W3537G

Hiervoor een LG LAC 7700 bluetooth gehad maar heb deze zonder problemen bij de winkel kunnen omruilen voor deze kenwood. service dus super daar. in het verleden een kenwood mask gehad (7 jr lang!) en spijt dat ik deze ooit heb mee verkocht met mijn saab 900. deze kenwood is kwaliteit voor weinig. geluid klinkt superstrak, mooie harde diepe bas en genoeg power voor een mooi middengebied. heb er ook de bluetooth module bijgekocht maar daar heb ik nog wat moeite mee. geluid inkomend is kristal helder maar de tegenpartij kan mij niet horen.... ik zoek het nog even uit. uiteraard heb ook ik even met de demo mode (staat hij standaard op) moeten klooien maar met de gebruiksaanwijzing erbij is dit zo opgelost. conclusie: veel waar voor je geld maar wel even de moeite nemen om de instructie door te spitten!

Vantijgeren 09-06-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W3537G

Zocht een radio met groene verlichting, aux jack, mogelijkheid bluetooth uitbreiding. Als bonus mp3/wma weergave. Vooral die groene verlichting is niet alomtegenwoordig.

Voor nog geen honderd euro was deze radio de gok waard!

Tot nu toe doet hij alles wat beloofd is. Als je niet alle functies nodig hebt dan werkt het redelijk intuitief. Maar ik moest de gebruiksaanwijzing doorspitten om a. de aux ingang te kunnen selecteren en b. die hinderlijke reclame de deaktiveren (na enige tijd ging de aux op dispay over op een opsomming van de kwaliteiten van de kenwood radio). En verder om natuurlijk alle mogelijkheden te leren kennen, vooral wat via dat knuppeltje aan de rechterkant allemaal kan.

De CD/wma/mp3 speler is niet de vlotste in het herkennen van de inhoud maar dat is mijn sony dvd speler thuis ook niet dus ik verwachtte niets beters. Reken op een seconde of 20 voordat hij begint te spelen.

Zorgje: mijn eerste zelfgebrande MP3/WMA CD moest ik nog eens schoonvegen. voordat hij alles kon spelen. Zwakke laser?

Hoe dan ook lijkt me een prima product, geluid keurig, genoeg power en uitgebreide regelmogelijkheden (eh... 4 fabrieksspeakers in de 1999 mazda 626 is natuurlijk niet zo'n geweldige maatstaf ).

Er wordt behoorlijk gestunt met de prijs dus misschien zijn er zwakheden; ik noemde al die laser. Maar ja, als je je realiseert wat die INDONESIERS voor een paar eurotientjes voor je in elkaar zetten dan ben ik dik tevreden, om maar niet te zeggen: verwend met deze Kenwood.